Obowiązuje od 21/10/2022.
ETAP I. ZAPYTANIE OFERTOWE
Zapytanie ofertowe należy wysłać przez formularz w zakładce ZAPYTANIE O WYCENĘ lub na adres mailowy biuro@pfw1.pl. W mailu powinny znaleźć się poniższe informacje niezbędne do przygotowania Oferty Najmu Szalunków:
1. Dane wynajmującego:
nazwa firmy, NIP, Imię i nazwisko, numer telefonu, e-mail.
2. Informacje o budowie:
powierzchnia budynku, wysokość stropu, typ stropu, adres budowy
Dla wynajmu systemowego konieczne jest załączenie rzutu budynku lub wysłanie go na adres biuro@pfw1.pl.
3. Informacje uzupełniające:
szacowany czas najmu, planowany termin rozpoczęcia najmu, sposób transportu: własny / PFW1.
Po otrzymaniu zapytania od klienta bez powyższych informacji, PFW1 wysyła e-mail z adresu biuro@pfw1.pl z prośbą o ich podanie do przygotowania Oferty Najmu Szalunków.
ETAP II. OFERTA NAJMU SZALUNKÓW
Po otrzymaniu odpowiedzi od klienta z wszystkimi wymaganymi informacjami, na ich podstawie przygotowywana jest Oferta Najmu Szalunków, ważna 14 dni kalendarzowych. Następnie wysyłana jest ona do klienta na podanego przez niego maila. Ponadto klient otrzymuje wiadomość SMS z informacją o otrzymaniu oferty na adres mailowy.
Czas wysłania oferty od otrzymania zapytania od klienta: do 48h.
ETAP III. AKCEPTACJA OFERTY NAJMU SZALUNKÓW
Po otrzymaniu Oferty Najmu Szalunków klient ma 14 dni kalendarzowych na jej akceptację i negocjację warunków umowy. Akceptacja oferty odbywa się poprzez dostarczenie / odesłanie do biura PFW1 podpisanej i opieczętowanej oferty na obu stronach. Po otrzymaniu akceptacji przez PFW1 następuje przygotowanie Umowy Najmu Szalunków i wysłanie jej do klienta jeśli wyrazi taką potrzebę.
Czas wysłania do klienta wzoru Umowy Najmu szalunków od momentu akceptacji Oferty Najmu Szalunków: do 48h.
ETAP IV. UMOWA NAJMU SZALUNKÓW
Po przygotowaniu i wysłaniu do klienta Umowy Najmu Szalunków mailem oraz powiadomieniu SMS o przygotowanej umowie, klient jest zobowiązany dokładnie się z nią zapoznać wraz załącznikami oraz wg wcześniejszych ustaleń odesłać podpisaną Umowę Najmu Szalunków we wskazanych miejscach wraz ze wszystkimi załącznikami lub ustalić termin podpisania umowy w biurze PFW1. Do umowy dołączona jest faktura w przypadku firm lub „zamówienie klienta” ZK (paragon drukowany jest po uiszczeniu wpłaty na konto lub gotówką) w przypadku osób prywatnych obejmująca koszt najmu za szacowany okres najmu, koszt projektu w przypadku najmu systemowego oraz koszt transportu, jeśli klient wybrał opcję z najmu z transportem. Ponadto konieczne jest wpłacenie kaucji zwrotnej przelewem na nr konta PFW1:
PlatFormWorkOne Sp. z o.o.
79 1140 2004 0000 3302 8144 3712
tytułem: WPŁATA KAUCJI ZWROTNEJ DO UMOWY NAJMU xx/2022/U
Czas na podpisanie umowy i wpłatę kaucji: wg ustaleń z klientem, jednak nie później niż 5 dni roboczych
przed planowaną datą odbioru Sprzętu.
ETAP V. ODBIÓR SPRZĘTU
Odbiór Sprzętu następuje w ustalonym uprzednio pomiędzy PFW1 a klientem terminie. Termin odbioru Sprzętu ustalany jest po podpisaniu przez obie strony Umowy Najmu Szalunków oraz wpłaceniu kaucji zwrotnej oraz opłaceniu FV lub ZK (data zaksięgowania na koncie PFW1). Dokumentem potwierdzającym odbiór jest „Protokół odbioru Sprzętu” zawierający informacje ilościowe oraz wagę Sprzętu, a także podpisy wydającego i odbierającego Sprzęt.
ETAP VI. ZWROT SPRZĘTU
Zwrot Sprzętu następuje po złożeniu przez klienta awizacji do PFW1 w terminie nie krótszym niż 3 dni przed planowanym zwrotem. Sprzęt zwracany osobiście należy dostarczyć do magazynu PFW1 zachowując standardy bezpieczeństwa podczas transportu. Sprzęt zwracany poprzez transport PFW1 należy przygotować do przetransportowania w sposób tożsamy z tym jak został dostarczony. Po dokonaniu zwrotu Sprzętu, jest on liczony i sprawdzany pod kątem uszkodzeń i zabrudzeń. Na jego podstawie wydawany jest „Protokół zwrotu Sprzętu” zawierający informacje dotyczące stanu ilościowego i jakościowego Sprzętu po zwrocie oraz informacje o ewentualnych kosztach dodatkowych. Faktura lub ZK końcowe jest wystawiane w ciągu 48h od podpisania „Protokołu Zwrotu Sprzętu” przez klienta. Kaucja jest zwracana w terminie 30 dni od uiszczenia ewentualnych kosztów dodatkowych i kosztów transportu zwrotnego (jeśli wybrano opcję transport PFW1) zawartych w FV lub ZK końcowym.
Czas na sprawdzenie sprzętu po dokonaniu zwrotu przez klienta i wystawienie Protokołu Zwrotu Sprzętu: do 5 dni roboczych.
WAŻNE INFORMACJE
- Podana długość realizacji etapu II i III jest maksymalnym czasem jej wykonania przez PFW1, zwykle trwa to od kilku minut do kilu godzin.
- Najkrótszy możliwy czas realizacji wynajmu szalunków w trybie standardowym od Zapytania klienta do odbioru Sprzętu to 5 dni roboczych.
- Należy pamiętać, że czas realizacji zlecenia zależy w dużej mierze od szybkości reakcji klienta i wysyłania przez niego wymaganych informacji oraz dokumentów.
- Zapytania z terminem odbioru Sprzętu na WCZORAJ lub JUTRO liczymy EXTRA! Możliwy jest przyspieszony tryb najmu, jednak wiąże się on z dodatkowymi kosztami.